10616013 10152671904004004 3593120075763405028 n
Korydor побував на дискусійній панелі про класичний та вільний університети як різні підходи до освітнього процесу. Пропонуємо нотатки цієї розмови.  
10407731 1469434669971128 5017786441583567772 n
ДМИТРО КУЗЬМЕНКО розповідає про низові ініціативи в Національній художній академії та зміни в студентському середовищі.  
future education
ТЕТЯНА ЦИБУЛЬНИК розмірковує про нові принципи навчання в найближчому мабутньому людства.  
abitur1
РУСЛАНА РАДЧУК пояснює, як працює система шкільної освіти в Німеччині й чому не всі хочуть користатися її можливостями.  
original
Студент Національної художньої академії ДМИТРО КУЗЬМЕНКО окреслює основні проблеми кризового стану в художній освіті України й пропонує своє бачення цих питань.  
innovation1
МАРІЯ ТЕТЕРЮК розкриває механізми того, як поширюються інновації в суспільстві та як діють агенти змін.  
cathydavidson
ОЛЕКСАНДР ТЕЛЮК проаналізував авторський курс Кеті Девідсон про освіту й новітні технології та виокремив найважливіші позиції, які варто мати на увазі й українській вищій школі.  
chebykin new
ОЛЬГА БАЛАШОВА розпитала ректора Національної художньої академії Андрія Чебикіна, який обіймає цю посаду вже 25 років, чи можна очікувати на зміни в найстарішому навчальному закладі художньої освіти України.  
glean new 204640
Александр Аузан поделился с ЕКАТЕРИНОЙ СЕРГАЦКОВОЙ идеями о реформировании университетов и о культуре как важном источнике влияния на экономику.  
93316 A2 Coasters History of Art S6
ТЕТЯНА ЦИБУЛЬНИК оглядає найважливіші освітні онлайн-ресурси, за допомогою яких можна отримати чи поглибити свої знання з історії мистецтва.  
61095 106982756129417_96988938_n
АЛІНА САНДУЛЯК дізналася від Гжегожа Ковальського, що означає імпровізація під час навчання і чому сьогодні легше покликатися не на літературний, а на візуальний досвід студентів.  
27FRIEDMAN-articleLarge
ОЛЕНКА ДМИТРИК успішно закінчила онлайн-курс із мистецтва й міркує про переваги й недоліки навчання на "Курсері".  
IMG 0650_S
Наталія Жеваго поділилася своїми прогнозами стосовно освіти в Україні та розповіла ВІРІ БАЛДИНЮК про особливості взаємодії культурних та освітніх ініціатив.