lizagerman
ЛИЗАВЕТА ГЕРМАН рассматривает болезненные взаимоотношения отечественных СМИ и сферы культуры.  
ermolenko
ВОЛОДИМИР ЄРМОЛЕНКО про "історію хвороб" Гофмана і Ніцше та біль як хитрість радості.  
parfan blog
НАДІЯ ПАРФАН про працю культурологів, (само)експлуатацію та особисту відповідальність  
balashova
ОЛЬГА БАЛАШОВА обращает внимание на то, как унизительно, когда главную художественную институцию возглавляет некомпетентный человек.  
gornostai
КАТЕРИНА ГОРНОСТАЙ побувала на ГогольFestі й зафіксувала на фотокамеру місця, події та людей, котрі його створили  
myroniuk1
ВІКТОРІЯ МИРОНЮК подорожує Європою і ділиться рецептом салату як найкращого мистецького продукту для громади  
k2
КАТЕРИНА ГОРНОСТАЙ розглядає обличчя та слухає розповіді мешканців і мешканок Гостинної Республіки  
ermolenko
ВОЛОДИМИР ЄРМОЛЕНКО пише про найбільш незвичне: "Щоденник трауру" Барта та подорож без кінця  
korydor800
КОСТЯНТИН СТРІЛЕЦЬ побачив багатоповерхове небо пленера на даху – "місця зустрічі" молодих художниць та художників  
korydor800
КОСТЯНТИН СТРІЛЕЦЬ долучається до пошуків часу в ІЗОЛЯЦІЇ та представляє свої фотознахідки.  
parfan6
НАДІЯ ПАРФАН розмірковує про (не)можливість політизації естетики на прикладі Берлінської бієнале  
k2
Фотоблог КАТЕРИНИ ГОРНОСТАЙ про життя Музичного театру по обидва боки куліс  
700
Опинившися в Любліні посеред Ночі Культури, ЖАННА ОЗІРНА розмірковує про "місто натхнення" та сусідські відносини.  
ermolenko
ВОЛОДИМИР ЄРМОЛЕНКО крізь шелест сторінок прислухається до загадкової пронизливості невидимого, що визначає долю людей та епох.  
tamara2
Відмовляючись мовчати про гомофобію, ТАМАРА ЗЛОБІНА наголошує на політичній важливості мистецьких проектів Євгенії Бєлорусець та Анатолія Бєлова.  
ermolenko
ВОЛОДИМИР ЄРМОЛЕНКО міркує про почуття, яке височіє над теоріями, канонами й особистими переконаннями.  
ermolenko
ВОЛОДИМИР ЄРМОЛЕНКО про дистанції між людьми, породжені двома світами: заплутаних паризьких інтриг і щирої савойської прямоти.  
Prudenko
Вражена оскароносним фільмом "Артист", ЯНІНА ПРУДЕНКО з'ясовує, чи насправді німе кіно повернеться на широкі екрани.  
olesya lyuta
ОЛЕСЯ ОСТРОВСЬКА-ЛЮТА про мистецтво як інструмент пізнання, збудник сумнівів і про інші рівні його інтерпретації.  
katya
КАТЕРИНА БОТАНОВА про право на творчий бунт і про цензуру, яка вміє маскуватися під моральність.