ЛИЗАВЕТА ГЕРМАН вместе со студентами ФТИИ обнаруживает принципиальные различия между ролью искусствоведа и арт-критика.  
ТАМАРА ЗЛОБІНА кидає виклик мистецтву та критиці – створити радикально нову роль у візіонерському проекті майбутнього суспільства.  
ЕДІТ АНДРАШ на прикладі Угорщини розмірковує про критичне мистецтво в умовах правої культурної політики.  
МАРІЯ ДМИТРІЄВА аналізує феміністичні протести та підривні художні дії, спостерігаючи за оголеннями групи «Фемен».  
Стаття БОРИСА ГРОЙСА з e-flux journal про цінність митця і мистецького твору в сучасній арт-системі.  
ЕКАТЕРИНА ЩЕТКИНА о диалоге современной религии и современного искусства и о возможностях нового средневековья.  
ЯНІНА ПРУДЕНКО аналізує другу частину проекту Фундації ЦСМ "Криві дзеркала" - "Vol2: Одеська хвиля відео-арту. Олександр Ройтбурд".  
НІКОЛАС ГІРШ аналізує власний досвід моделювання мистецьких інституцій.  
АННА СТОКОВСЬКА про брак критичного мистецтва і надмір мистецької автономії в Польщі.  
МИКОЛА СКИБА оцінює вартість легендарної колекції «Градобанку» і відстоює справу честі Національного музею України.  
ЯНІНА ПРУДЕНКО досліджує генеалогію і коріння першого українського відео-арту початку 1990-х років: чому українські живописці взялися за відеокамери і що з цього вийшло.  
ОЛЕКСІЙ РАДИНСЬКИЙ розглядає звихнутий час пострадянської доби через фігуру Гамлета, яка як привид час від часу відвідує пострадянське мистецтво.  
РОМАН ПЕТРУНЯК досліджує генеалогію поняття "мистецький працівник" і його місце у сучасному лівому дискурсі.  
Редактори онлайн видання e-flux намагаються з'ясувати, що таке сучасне мистецтво і чому це питання не задається.  

Warning: session_write_close(): Failed to write session data (user). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp/sessions_php54) in /sata1/home/users/cca/www/old.korydor.in.ua/libraries/joomla/session/session.php on line 676