Художник НИКОЛАЙ РИДНЫЙ пробует разобраться с реальным влиянием выставки Future Generation Art Prize на украинский контекст.  
ДМИТРО ДЕСЯТЕРИК шукає справжнього режисера й головного героя стрічки, а знаходить вихід через сувенірну крамницю.  
Побывав на выставке номинантов Future Generation Art Prize, ОЛЯ БАЛАШОВА хотела понять, для кого все-таки работает PinchukArtCentre.  
МАРІЯ ХРУЩАК взяла участь у дискусії «Мрії, які варто зберегти» у PinchukArtCentre і замислилась про традиції в мистецтві.  
АНАСТАСИЯ МЕЛЕШКО побывала в Вильнюсе на выставке современного беларусского искусства, которая вызывает противоречивые отклики.  
КАТЕРИНА КОБИЛЯНСЬКА прослухала лекцію Пітера Нойвера про музеї та сучасність і зрозуміла, що найбільший ризик – це не ризикувати.  
ЛІЗА ГЕРМАН шукає на Art-Kyiv Contemporary балансу між комерційним і некомерційним мистецтвом.  
ТЕТЯНА ФІЛЕВСЬКА пройшлась місцями Казимира Малевича в Києві.  
ТЕТЯНА ФІЛЕВСЬКА підсумовує результати круглого столу «Яка Маніфеста потрібна Україні?», в якому взяли участь члени ініціативної робочої групи та зацікавлені представники мистецького і культурного середовища.  
РОМАН ПЕТРУНЯК, дослідник Garage Gang Kollektiv, робить спробу довести, чому разом робити краще, аніж поодинці.  
ЖАННА ОЗІРНА аналізує, чи приніс користь Андріївському узвозу фестиваль «Вулиця ігор – ігри на вулиці».  
ОЛЕСЯ ОСТРОВСЬКА-ЛЮТА аналізує можливості й потреби проведення бієнале Manifesta в Україні, тим більше, що для цього з’явились усі підстави.  
ЛАРИСА БАБІЙ злітала в Перм на найбільшу виставку українського сучасного мистецтва за кордоном “ЯКЩО / ЕСЛИ / IF” і подивилась на Україну зовні.  
ДАРІЯ ТРУСОВА про медійні розчарування і політику використання олігархів і художників в останньому перформансі Алевтини Кахідзе.  
ЛІЗА ГЕРМАН досліджує баланс між рівнем візуальної програми і легендарною «атмосферністю» ГОГОЛЬFESTу.  
ЖАННА ОЗІРНА намагається подивитись на ГОГОЛЬFEST 2010 як на добре підготовану імпровізацію.  
ТАМАРА ЗЛОБІНА і КАТЕРИНА БОТАНОВА починають обговорювати Тиждень актуального мистецтва у Львові, а завершують списком нагальних питань до негайного вирішення.  
ЛИЗА ГЕРМАН о политике и экономическом кризисе на последней Берлинской биеннале.  
ЖАННА ОЗІРНА проходить випробування «Новим наївом», шукаючи сенсів у реальності абсурду.  
КАРОЛІНА ЛАБОВІЧ-ДИМАНУС проводить екскурсію виставкою «Сексуальність і Трансцендентність» у ПінчукАртЦентрі.