ТАМАРА ЗЛОБІНА намагалася відшукати вартісні роботи митців серед рекламного блиску «Космічної Одіссеї».  
ОЛЕГ ЧЕРНИШ з’ясовує, чому «Космічна Одіссея» нагадала йому безцільне блукання колами.  
АНАСТАСІЯ ЖИВКОВА уважно роздивилася проекти з благоустрою Києва до Євро 2012 на архітектурному фестивалі Canactions.  
НАДЯ ПЕРЕВІЗНИК розповідає про містичні збіги та тонку алегоричність японської графіки.  
ОЛЬГА БАЛАШОВА вместе со студентами исследует, как документальный проект приобретает художественную ценность.  
ЮЛИЯ МАНУКЯН разгадывает символику матрасов Волязловского, презентованных на Armory Show.  
ОЛЕСЯ ОСТРОВСЬКА-ЛЮТА дивиться на фотографії з виставки Наташі Шульте очима Івана Карамазова.  
ОЛЕКСІЙ РАДИНСЬКИЙ з’ясовує, чим українське видання «Політичної критики» відрізняється від свого польського прототипу.  
ВОЛОДИМИР АРТЮХ читає та рецензує перший номер українського видання польського часопису.  
ОЛЬГА БАЛАШОВА анализирует выставки Арсена Савадова и Василия Цаголова, закрывая глаза на личную мифологию авторов.  
ЛАДА НАКОНЕЧНА досліджує власний проект у лейпцизькій бібліотеці Альбертіна, зважуючи його на шальках тимчасовості та довговічності.  
ЛІЗАВЕТА ГЕРМАН вивчає реакцію молодих українських художників на проект Кендіс Брайтц «Ти+Я» та ділиться своїми спостереженнями.  
ТАМАРА ЗЛОБІНА аналізує дискусію Тараса Полатайка та Нікіти Кадана про націоналізм.  
МАРІЯ ХРУЩАК радить відвідати персональну виставку Олега Тістола в Маямі.  
ТАМАРА ЗЛОБІНА аналізує серію інтерв’ю з сучасними українськими художниками в альманасі «Кінець кінцем».  
ВАСИЛЬ ЛОЗИНСЬКИЙ порівнює роботи номінантів Future Generation Art Prize Мірчі Ніколае та Саймона Фуджівари.  
ЛИЗА ГЕРМАН ищет альтернативные формы образования для нового поколения художников и арт-критиков.  
КАТЕРИНА БОТАНОВА, головний редактор KORYDOR’у, згадує минулий рік і занотовує все, про що не хоче забути.  
ЛАРИСА БАБІЙ і ЛАРИСА ВЕНЕДІКТОВА розмовляють про останній події у ПАЦ та про охоронців центру як дзеркало української олігархії.  
ЛАРИСА БАБІЙ розмірковує про художника як «редімейд».