Jeff Wall_Boxing_905
Віртуальна екскурсія ОЛЕКСАНДРА МИХЕДА виставкою канадського фотографа Джеффа Волла в PinchukArtCentre.  
knygy
ВІРА БАЛДИНЮК пригадує головні навкололітературні події та підбиває  підсумки року.  
trudova top
ОЛЕСЯ ОСТРОВСЬКА-ЛЮТА роздумує про природу праці та місце мистецтва на “Трудовій виставці” Худради.  
naplashku
АНДРІЙ МОВЧАН досліджує садомазохістичні стосунки сучасного мистецтва і сучасного капіталу на виставці у Донецьку.  
novojaz
АННА НЕКРАСОВА про вічні проблеми пострадянського суспільства у проекті “Новомов”.  
top2
ОЛЕНА ЧЕРВОНИК аналізує проект Синтії Марселле “Бачити, щоб бути побаченим” під кутом зору можливих шляхів історичного розвитку суспільства.  
moskwa
ОЛЬГА БАЛАШОВА отказывается от разглядывания проектов Московской биеннале, чтобы поразмышлять о феноменальном интересе к современному искусству.  
skyba medutaciju
МИКОЛА СКИБА вимірює у кольорах відносини живописця та середовища.  
 4
АННА НЕКРАСОВА з’ясовувала, наскільки продуктивними можуть бути рефлексії художників щодо «смерті живопису» засобами самого живопису.  
alina
ДМИТРО ЗАЄЦЬ, добираючи слова для опису пристрасності жіночого мистецтва, не втримується і вдається до ненормативної лексики.  
ТАМАРА ЗЛОБІНА та КАТЕРИНА БОТАНОВА в різний час прогулялись виставкою «Незалежні», але не могли не поділитися враженнями.  
ЕКАТЕРИНА СТУКАЛОВА рассматривает выставку «Гнилицкий. Cadavre exquis» как образец презентации искусства «новой волны».  
ЛАРИСА БАБІЙ розглядає "Подорож на Схід" у Бялистоку як простір для нових моделей взаємодії, заснованих на любові.  
Після виставки в Українському домі ЛІЗАВЕТА ГЕРМАН досліджує, що сьогодні означає звання «народний художник» в Україні.  
ОЛЬГА БАЛАШОВА отдает должное проекту Цая Гоцяна, но не находит оправдания его монументальной наивности.  
Міркуючи про виставку Володимира Кузнєцова, АНДРІЙ МОВЧАН помічає, як сучасна медійна гра замінила криваві бунти минулого.  
Блуждая Венецией, ЛИЗАВЕТА ГЕРМАН исследует старейшую международную выставку - флагман биеннального движения.  
АЛИНА САНДУЛЯК выясняет особенности отечественного коллекционирования в сфере фотоискусства.  
ЯНІНА ПРУДЕНКО та ОЛЬГА БАЛАШОВА розмовляють про досвід та підсумки форуму медіамистецтва «Україна нових медіа».  
ДМИТРИЙ ЗАЕЦ анализирует работы конкурсантов МУХи-2011 сквозь призму эстетики повседневности.